Een schadegeval is vaak een ingrijpend incident. Bij Aleon nemen we de administratieve last van jou over en helpen we je zo goed mogelijk verder met het complexe schaderegelingsproces. Wij streven naar een snelle en efficiënte afhandeling van je schadedossier, waarbij het verdedigen van jouw belangen centraal staat.
Algemeen telefoonnummer (24/24u , 7/7d):
+32 16 24 24 24
Aangifte hospitalisatie:
0800 90 068
Hoe een ongeval of schade aangeven?
1. Met onze gratis apps KBC Mobile en KBC Touch
Meld je aan in KBC Mobile of KBC Touch en kies (in Mobile onder 'Meer') het domein waarvoor je aangifte wilt doen: Wonen, Gezin of Voertuig. Selecteer daarna de verzekering waarvoor je schade wilt aangeven.
Of ga in Mobile naar Meer > Communicatie > Schadeaangifte, in Touch naar Contact.
2. Bij je verzekeringsagent 02 / 687 31 03 of info@aleon.be
3. Bel naar +32 16 24 24 24, zij zijn 24/7 bereikbaar